HUOMIOITAVAA TUOTEPAKETEISTA:

ASIAKKAALLE LÄHETETÄÄN TUOTEKORTTI, JOSTA NÄKYY TARVITTAVAT TIEDOT RETKESTÄ.

  • ASIAKKAALLA ITSELLÄ TULEE OLLA VOIMASSA OLEVA TAPATURMAVAKUUTUS.
  • ALLE 18-VUOTIAIDEN RYHMILLÄ TULEE OLLA 1 VASTUUAIKUINEN ALKAVAA 10 LASTA KOHDEN.
  • MINIMIVELOITUS ON 10 HENKILÖÄ.
  • HINNAT SISÄLTÄVÄT 14 % ALV:N.

Tuotepaketit

SEIKKAILUVAIHTOEHDOT JA MUUTA OHJELMAA:

A/  WALLIPELI: 

Liisanlinnan oma linnanvalloitus-seikkailupeli linnassa. Pelissä kaksi joukkuetta kamppailee linnan hallinnasta pehmomiekoilla. Vastustaja otetaan vangiksi miekalla selkään tai vatsaan sievästi tökkäämällä. Oman joukkueen jäsen pelastetaan vankilasta kädellä koskettamalla.     Se joukkue voittaa, joka saa ensin toisen joukkueen jäsenet omaan vankilaansa. Ennen pelin alkua annetaan selkeät pelisäännöt. Peli on turvallinen ja sopii kaikenikäisille.

B/ AARTEENETSINTÄ: 

Seikkailu tapahtuu ryhmissä tai itsenäisesti. Siinä etsitään linnan aarretta kartan, vihjeiden ja maahan asetettujen merkkien avulla. Jokainen osallistuja saa löydetystä aarrearkusta tai -pussista pienen aarteen. Aarteenetsinnässä voidaan käyttää myös keppihevosia (keppareita). Heppoja on kuitenkin rajoitetusti. Seikkailu sopii kaikenikäisille. 

C/ PAKOPELI-AARTEENETSINTÄ: 

Nuorille ja aikuisille tarkoitettu seikkailu linnassa ja linnan ympäristössä. Toimitaan ryhmissä tai itsenäisesti. Pyritään pois vihjeiden avulla linnan ritarisalista ja etsitään vihjeitä linnasta. Seikkailu jatkuu linnan ulkopuolella, jossa vihjeiden avulla löytyy aarre. Löydetystä aarteesta jokainen saa osansa. Pientä lisämaksua vastaan aarteeseen saa lisää laatua.

D/ LUONTOPOLKU: 

Kierretään ryhmissä tai itsenäisesti seikkailupuiston ympäri luontorasteilla ja vastataan rasteilla oleviin luontokysymyksiin. Polun varrella portaat ja maaston vaihtelua. Matka noin 300 metriä. Voidaan järjestää myös liikuntarajoitteisuus huomioiden. Pienet lapsetkin voivat olla mukana aikuisten matkassa.

E/ JOUSIAMMUNTA TULOSSA: 

(Ohjelma otetaan käyttöön kesällä). Ammutaan jousiammuntaradalla ohjatusti ja valvotusti maalitauluihin. Taitavin ampuja palkitaan diplomilla. Sopii pienemmille ryhmille tai yhdeksi tehtävärastiksi isommille porukoille, kouluikäisestä ylöspäin.

F/ MAASTOLEIKKI: 

Erilaisia maastoleikki vaihtoehtoja linnan ympäristössä, myös pimeällä. Esim. viirinryöstöä miekoilla tai hippana, pimeällä vaikka tuikutusta-väijymisleikki taskulampuilla. Sopii eskarista ylöspäin.

G/ UUSI TAITO: 

Opetellaan jokin uusi retki- tai kansalaistaito. Esimerkiksi nuotion sytytys, retkikeittimen käyttö tai hätäpaarit. Voidaan rakentaa narua käyttäen jokin leirirakennelma tai opetella tekemään tikapuut yhdestä köydestä. Voidaan soveltaa eri ikäisille ryhmille.

H/ OHJELMAA NUOTIOLLA:

Voidaan järjestää ohjelmaa nuotiolla tarinan, laulujen ja leikkien muodossa.

Neljä kanaa
Neljä kanaa
Kaksi kissaa
Kaksi kissaa
Wallipeli
Wallipeli
Pakopeli / -Aarteenetsintä
Pakopeli / -Aarteenetsintä
Nokipannukahvit
Nokipannukahvit

LINNASEIKKAILUT SISÄLTÄVÄT:

* Yhden tai useamman seikkailun tai muuta ohjelmaa, 2,5 h / 3,5 h.

* Tutustumisen opastetusti ja omatoimisesti linnaan ja alueeseen. 

* Linnan tarinan ritarisalissa. 

* Mahdollisuus nauttia omia eväitä nuotiolla, jossa myös makkaranpaisto tms. mahdollisuus. 

    (Vaihtoehtoisesti voi ostaa eväät linnasta). 

* Seikkailija saa seikkailupassin, johon kerätään käyntikerroista merkintöjä. Viidestä käyntikerrasta saa pienen palkinnon.

SUOSITELTAVAT KELLONAJAT (2,5-3,5 tuntia):

Aamupäivä klo 9.00-12.30 välillä.

Iltapäivä klo 13.00-16.30 välillä.

Ilta klo 17.00-21.00 välillä.